Jack404 is this you

Discussion in 'General Discussion' started by jestor, Feb 10, 2010.

  1. jestor

    jestor New Member

    129
    Aug 18, 2009
    Mississippi
  2. hogger129

    hogger129 Well-Known Member

    Nov 29, 2009
    that's awesome. i like guns too.
     

  3. jack404

    jack404 Former Guest

    Jan 11, 2010
    Australia
    nope,

    thats steve lee a country singer here

    i do know him but only to intro him to the self serve range hire place outside sienookville in cambodia where a lot of that was shot

    good bloke and helps us here fighting back against the gun control mobs

    he has tee shirts if you like on his website they should be available this week too album is available there as well

    cheers

    jack
     
  4. guns4life

    guns4life New Member

    281
    Oct 6, 2009
    south carolina
    cool vid liked that
     
  5. rglbegl

    rglbegl Well-Known Member

    648
    Mar 4, 2004
    Dana point CA
    I was gonna post this a while ago. But I figured on a gun forum, it has to be here 100 times.



    BTW -
    I like how he mentions a trigger finger while he is shooting a THUMB triggered gun :)
     
  6. Maximilian II

    Maximilian II New Member

    May 25, 2009
    Northwest GA
    Try the Aussie country music redo of Men At Work. Nice. I don't even like country music and that's cool.
    Sorry, I like Classical.
    And AC/DC.
     
  7. Maximilian II

    Maximilian II New Member

    May 25, 2009
    Northwest GA
    I posted this song on another forum once, with a challenge that went totally unanswered.
    Identify all the guns shown.
     
  8. petesusn

    petesusn Member

    We need that man on this forum. And I need his music in my CD player. Oh yea, and one of his t-shirts on my back. Gotta like him.
     
  9. Lee C.

    Lee C. New Member

    255
    Feb 3, 2010
    Antigo Wi.
    That was sure great jestor, sure made my day.:D:D
     
Similar Threads
Forum Title Date
General Discussion Jack404 Jan 6, 2013
General Discussion Heads up, Jack404 Sep 12, 2012
General Discussion Hey Jack404 Mar 8, 2012
General Discussion request from Jack404 Mar 3, 2012
General Discussion travel update from jack404 Sep 23, 2011