The Firearms Forum banner

Handel???

266 views 9 replies 9 participants last post by  buddyb52  
#1 ·
Een van mijn jongens wil me een Mec 12 gauge herlaadmachine, primers, hulzen en hagel, samen met drie harde pistoolkoffers, ruilen voor een klein kwartelverblijf dat ik heb. Ik heb het verblijf van de schroothoop gehaald en opnieuw opgebouwd. Ik herlaad eigenlijk geen hagelpatronen, maar ik dacht dat ik het kon verkopen of ruilen voor ander wapenspul, zoals primers of zoiets. Wat denk je??? Oak

#6 ·
Ruil je afval voor meer troep? Zeker! Als je de ruimte hebt om het op te slaan totdat je er genoeg van hebt om ernaar te kijken.

Geen ruil die ik zou overwegen.

Kevin

• Like
Reactions: Oak41mag
#7 ·
Ik heb meer informatie nodig voordat ik zeg handel of niet.
Welke MEC pers, want er zijn er in de loop der jaren veel verschillende gemaakt en de waarden variëren.
Hoeveel primers en welk merk/welke merken? Online retail voor 209 primers begint tegenwoordig vanaf ongeveer $60 per 1K.
Hoeveel pond hagel? Welke hagelmaat/maten? Het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden voor nieuwe hagel is ongeveer $60 per zak van 25 pond.
Vergelijk dat met de tijd en het geld dat je hebt besteed aan het opknappen van de ren.

#10 ·
Een van mijn buren gaf me een heel oude grasmaaier. Waarschijnlijk een van de eerste gemotoriseerde grasmaaiers. Hij had een 3 pk Briggs & Stratton motor. Ik heb hem te koop gezet om te zien of er interesse was. Iemand wilde weten of ik hem zou ruilen voor een geweer. Geruild voor een vroege Remington 22 pomp. De Remington verkocht voor $300. Dat was bijna alsof er 300 dollar uit de lucht viel.