The Firearms Forum banner
21 - 33 of 33 Posts
Ik ben absoluut geen expert, maar dit vuurwapen is meer dan eens afgevuurd of in ieder geval vele malen doorgehaald.
De uitvergrote foto laat alles zien.
De waarde is het meest dat u bereid bent te betalen en het minst dat de verkoper accepteert, of ergens daartussenin.

Ziet er voor mij rechtvaardig uit. 28 heeft het doffere blauwgrijze dan de andere NS. Moeilijk te zeggen op de foto. Als origineel $ 800 geen gekke prijs is. Ik heb 4-inchers in die staat met letters waar ik zoveel voor zou willen. De 6-inch 28 wordt steeds moeilijker te vinden, er zijn nog behoorlijk wat 4-inchers te krijgen. Je zult geen mooie 28s meer vinden voor $ 600. Veel ervan gaan in maatwerk in 41, 45 en 45acp.

Het eerste wat ik dacht toen ik deze 28 zag, was waarom is de afwerking mooier dan een originele 28? Daarna vroeg ik me af waarom de cilinder donkerder lijkt dan de rest van het pistool? Ik denk dat het niet origineel is en te duur geprijsd.

Cilinder heeft draaibank. Cilinder heeft ook mooie vierkante randen op vergrendelingsinkepingen. Schrikbescherming is moeilijk te zien, maar als het pistool een hoge rondetelling had met magnumladingen, zou het ingedrukt zijn. Ik kan niet zeggen of de markeringen polijsten of gewoon vegen in olie WD of iets dergelijks zijn. Hoe kwam het er uiteindelijk uit wat betreft herblauwing en andere negatieven? Foto's zijn nuttig, maar tenzij professioneel gedaan, helpen de schittering en schaduwen op oppervlakken niet veel bij fijne beoordelingen. Ik kan geen foto's maken met wat ik heb.
De meeste pistoolfoto's zijn meer als etalagedecoratie, ook al zijn ze vanuit verschillende hoeken gefotografeerd.
Ik koop veel S&W revolvers online en heb een korte lijst van wat ik wil zien. Als de verkoper het niet kan leveren, geen verkoop. Ik geef geen toe aan plausibele ontkenning.

Er is een kerel op Outdoors Trader (GA-gebaseerd forum) die dit S&W model 28 te koop heeft staan. Hij vraagt er $880,00 voor. Als iemand aan de hand van deze foto's kan zien, is het de vraagprijs waard?

Dit zijn alle foto's die hij heeft verstrekt.

View attachment 324441

View attachment 324442

View attachment 324443

View attachment 324444

View attachment 324445

View attachment 324446

View attachment 324447

View attachment 324448

View attachment 324440
Het is niet zo oud, dus ik ben niet verbaasd dat het er goed uitziet. Hoe zit het met de originele doos? Het is sowieso geen slechte deal

21 - 33 of 33 Posts