Ongeveer een maand geleden ging ik naar een Get Together / Shoot met een stel Missouri AR15.com-leden. Een van de jongens had zijn MKE AP5 (MP5 Clone) opgezet om een Super Safety te gebruiken. Ik heb ermee geschoten en ben van plan hetzelfde te doen met de mijne. MP5-klonen hebben een speciale lower nodig om een AR15 vuurcontrole groep & Super Safety te gebruiken. Ik heb er een besteld die een levertijd van 4 weken heeft.
In de tussentijd heb ik 2 Super Safeties besteld voor mijn AR15's. Meerdere bedrijven verkopen deze en de gangbare prijs is ongeveer $80. Er zijn verschillende stijlen die in prijs oplopen. Sommige zijn als een standaard 3-standen AR-veiligheid. De basisversie is een drukknopveiligheid.
Ik heb de mijne gekocht bij Active Safety Designs en hun geharde versie gekregen, die iets duurder was.
Andere verkopers:
Grey Market Research
Deez Nuts Tactical
Super Safety Shop
Harrison Gun Works - Ik heb mijn MP5 lower bij hen besteld.
Ik heb het geïnstalleerd in een Anderson lower receiver en getest met meerdere uppers. Het werkt fantastisch. Er is game changing en dan is er World Changing, tenminste onze kleine wereld hier in de VS. Ik heb dit in de 2e categorie geplaatst. Om deze functionaliteit te krijgen, moest je voorheen $30.000 uitgeven!
Er zijn allemaal korte video's van 22 seconden of minder van de Super Safety in actie.
Mag Dump 30rds
Bursts 30rds
Semi, Safe, Super Safe 20rds
Bursts & Mag Dump 30rds
In de tussentijd heb ik 2 Super Safeties besteld voor mijn AR15's. Meerdere bedrijven verkopen deze en de gangbare prijs is ongeveer $80. Er zijn verschillende stijlen die in prijs oplopen. Sommige zijn als een standaard 3-standen AR-veiligheid. De basisversie is een drukknopveiligheid.
Ik heb de mijne gekocht bij Active Safety Designs en hun geharde versie gekregen, die iets duurder was.
Andere verkopers:
Grey Market Research
Deez Nuts Tactical
Super Safety Shop
Harrison Gun Works - Ik heb mijn MP5 lower bij hen besteld.
Ik heb het geïnstalleerd in een Anderson lower receiver en getest met meerdere uppers. Het werkt fantastisch. Er is game changing en dan is er World Changing, tenminste onze kleine wereld hier in de VS. Ik heb dit in de 2e categorie geplaatst. Om deze functionaliteit te krijgen, moest je voorheen $30.000 uitgeven!
Er zijn allemaal korte video's van 22 seconden of minder van de Super Safety in actie.
Mag Dump 30rds
Bursts 30rds
Semi, Safe, Super Safe 20rds
Bursts & Mag Dump 30rds