The Firearms Forum banner

Nou, dat gaat me wat $$$ kosten - AR15 met Super Safety

2.2K views 58 replies 15 participants last post by  tpd1749  
#1 · (Edited)
Ongeveer een maand geleden ging ik naar een Get Together / Shoot met een stel Missouri AR15.com-leden. Een van de jongens had zijn MKE AP5 (MP5 Clone) opgezet om een Super Safety te gebruiken. Ik heb ermee geschoten en ben van plan hetzelfde te doen met de mijne. MP5-klonen hebben een speciale lower nodig om een AR15 vuurcontrole groep & Super Safety te gebruiken. Ik heb er een besteld die een levertijd van 4 weken heeft.

In de tussentijd heb ik 2 Super Safeties besteld voor mijn AR15's. Meerdere bedrijven verkopen deze en de gangbare prijs is ongeveer $80. Er zijn verschillende stijlen die in prijs oplopen. Sommige zijn als een standaard 3-standen AR-veiligheid. De basisversie is een drukknopveiligheid.

Ik heb de mijne gekocht bij Active Safety Designs en hun geharde versie gekregen, die iets duurder was.

Andere verkopers:
Grey Market Research
Deez Nuts Tactical
Super Safety Shop
Harrison Gun Works - Ik heb mijn MP5 lower bij hen besteld.

Image

Ik heb het geïnstalleerd in een Anderson lower receiver en getest met meerdere uppers. Het werkt fantastisch. Er is game changing en dan is er World Changing, tenminste onze kleine wereld hier in de VS. Ik heb dit in de 2e categorie geplaatst. Om deze functionaliteit te krijgen, moest je voorheen $30.000 uitgeven!

Er zijn allemaal korte video's van 22 seconden of minder van de Super Safety in actie.

Mag Dump 30rds

Bursts 30rds

Semi, Safe, Super Safe 20rds

Bursts & Mag Dump 30rds

#10 · (Edited)
En hoe is dat een legaal apparaat? Vraag het gewoon, wil geen problemen veroorzaken. Ik zie maar één keer de trekker overhalen.
Je vinger haalt nog steeds de trekker over, maar met een snelle snelheid.

Google AI: "De Super Safety, ook bekend als een Forced Reset Trigger (FRT), is een 3D-geprint actief trekkersysteem ontworpen voor semi-automatische vuurwapens zoals de AR-15. Het vervangt de standaard veiligheid en maakt een zeer snelle, geforceerde reset van de trekker mogelijk na elke schot, waardoor een hogere vuursnelheid mogelijk is, terwijl het technisch gezien semi-automatisch blijft."

Ook:

#15 ·
Vereisen deze een M16-sluitdrager?
Ik zou denken van niet. Het lijkt erop dat het de reset zo licht maakt dat je in werkelijkheid gewoon met het geweer bump-fire't. Er is geen manier op aarde dat die kerels hun vinger zo snel bewegen. Misschien zou Jerry Miculik het kunnen, maar de gemiddelde beer…… 😂

#19 ·
Dus hoe koop ik er nu een zonder dat de overheid weet dat ik er een koop wanneer ze deze verbieden?
CONTANT geld bij voorraad LGS.....maar echt??? Heb je een mobiele telefoon? Je wordt 24/7 gevolgd en afgeluisterd... Het mooie van 70 zijn, het kan me gewoon niet schelen... als wat ik bezit meerdere levens waard is, is er iets mis......

#20 ·
Deze zouden geweldig zijn voor mensen die er een willen bezitten. Ik niet, maar ik zegen degenen onder jullie die dat wel willen.

Mijn vraag of zorg zou dit zijn: Verminderen apparaten als deze de trekkerdruk die nodig is om een patroon af te vuren? Omdat ik er niet bekend mee ben, zou mijn zorg zijn of deze de trekker of de sear gevoeliger maken - als het wapen zou vallen - zou het wapen dan eerder afgaan dan een ongewijzigd wapen?

Mijn zorg is gebaseerd op het feit dat mijn bijna oudste broer in 1970 aan het jagen was met een vriend met een shotgun die een zeer lichte trekkerdruk had. De man struikelde terwijl hij achter mijn broer liep en hoewel hij de trekker niet aanraakte, ontlaadde de shotgun en blies bijna de hand van mijn broer weg. Sindsdien ben ik achterdochtig over vuurwapens met lichte trekkerdruk...

#24 ·
Deze zouden geweldig zijn voor mensen die er een willen bezitten. Ik niet, maar zegen degenen onder jullie die dat wel willen.

Mijn vraag of zorg zou dit zijn: Verminderen apparaten als deze de trekkerdruk die nodig is om een schot af te vuren? Omdat ik er niet bekend mee ben, zou mijn zorg zijn of deze de trekker of de sear gevoeliger maken - als het wapen zou vallen - zou het wapen dan eerder afgaan dan een ongewijzigd wapen?

Mijn zorg is gebaseerd op het feit dat mijn op een na oudste broer in 1970 aan het jagen was met een vriend met een shotgun die een zeer lichte trekkerdruk had. De man struikelde terwijl hij achter mijn broer liep en hoewel hij de trekker niet aanraakte, ontlaadde de shotgun en blies bijna de hand van mijn broer weg. Ik ben sindsdien huiverig voor wapens met lichte trekkerdruk...
De mijne heeft dezelfde, ietwat zware Mil-Spec AR15-trekker die je moet overhalen. Het is geen lichtere trekker.

Het landelijke Hunter Safety-programma behandelt eigenlijk hoe je in het veld kunt lopen met meerdere mensen en lange wapens.

Image

Image

#21 ·
Je houdt de trekkerdruk vast. Geen doodsknuffel, gewoon simpele stevige druk. Hij vuurt een patroon af en duwt de trekker automatisch naar voren totdat hij gereset is en aangezien je de trekkerdruk vasthoudt, trek je de trekker opnieuw over. En opnieuw en opnieuw. Je realiseert je niet wat er aan de hand is. Zoals gezegd, ik was er niet naar op zoek, maar toen ik de kans kreeg om er voor het eerst een te schieten en dat deed, dacht ik nog steeds dat ik er niet echt een nodig had, maar voor $100 is het goedkoop plezier.
Bore Buddy biedt een speciale 22lr-bovenkant voor gebruik met Super Safeties.

Dat zou ik niet denken. Het lijkt erop dat het de reset zo kort en licht maakt dat je in werkelijkheid gewoon het geweer bump-vuurt. Er is geen manier op aarde dat die kerels hun vinger zo snel bewegen. Misschien zou Jerry Miculik het kunnen, maar de gemiddelde beer…… 😂

#22 ·
Je blijft de trekkerdruk uitoefenen. Geen doodsknuffel, gewoon simpele stevige druk. Het vuurt een patroon af en duwt de trekker automatisch naar voren totdat deze gereset is en aangezien je de trekkerdruk aanhoudt, trek je de trekker weer over. En weer en weer. Je realiseert je niet wat er aan de hand is. Zoals gezegd, ik was er niet naar op zoek, maar toen ik het aanbod kreeg om er voor het eerst een te schieten en dat deed, dacht ik nog steeds dat ik er niet echt een nodig had, maar ik dacht dat het voor $100 goedkoop plezier was.
Niet echt een nieuw concept, gewoon een beetje verfijnder. Er waren 35 jaar geleden gadgets die hetzelfde deden. Een veer die in de trekkerbeugel was gemonteerd en lichte druk uitoefende op de achterkant van de trekker. Kostte een beetje oefening, maar als je het eenmaal onder de knie had, kon je een magazijn snel leegmaken.
Goedkoop plezier? Waar haal je je munitie vandaan :ROFLMAO:

#35 ·
Als je er een van deze wilt, haal ze dan nu het nog kan. Niet mijn kopje thee, maar als je er een wilt, raad ik je aan om het snel te halen. Ik durf te wedden dat ze snel verboden zullen worden. Het concept zit naar mijn mening heel "dicht bij de grens".
We zien enige vooruitgang bij het ontrafelen van de BS die langzaam het 2e amendement heeft gewurgd. Verwacht binnenkort een spraakmakend incident om de lemmingen eraan te herinneren hoe gevaarlijk wapens zijn. 🤬

#40 ·
Het "leuke" is het leren van TRIGGER CONTROL, ik ben niet meer zo goed als vroeger, ik zit op 3-4 schots bursts---2" op 50 yards consistent. Ik doe 1 20-schots magazijn per dag om te oefenen.... Natuurlijk is het moeilijker als je een suppressor gebruikt, dus ik doe het meestal niet...

#50 · (Edited by Moderator)
Vervolg...

Gistermiddag dacht ik dat ik een paar 4 SS mag-dumps en bursts vanaf de achterporch verdiende. Bij de 1e mag had ik ook de door u genoemde storing. In Super Safe-modus vuurde het wapen 1 schot af, wierp de lege huls uit en vergrendelde naar mijn mening (niet 100%) de grendel. Ik heb de grendeldrager door de uitwerppoort gespoeld en dat heeft het opgelost.

Dit is mijn nieuwste PSA mid-length gas system upper. De grendel was droog en was sinds de aankoop niet meer gesmeerd. Ik heb er waarschijnlijk 6 magazijnen doorheen gejaagd zonder hem eerder te smeren.
View attachment 323588

Super korte video 9 seconden video:

#54 ·
Active Safety Designs waar ik 2 van mijn 3 SS heb gekregen heeft een pagina over installatie.

Als het oliën niet werkt. Ik zou een complete PSA upper ervoor halen. Ze beginnen bij $249 met bcg en charging handle.

Ik bezit geen BCA AR's, ik ben er niet tegen. PSA heeft altijd voor mij gewerkt.
Ik bestel gewoon een PSA, degene waarop ik hem heb geïnstalleerd, wordt een van mijn coydog geweren, ik heb daar geen SS voor nodig. VERDOMME, ik moet misschien nog een AR bouwen 😢 :cry::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

#57 ·
Oké jongens, ik probeer hier te leren hoe ik de SS moet gebruiken. Trek je gewoon de trekker over en houd je hem terug en laat je de SS de reset en het vuren doen? Of moet je de trekker "veren" zoals je zou proberen om heel snel op semi-auto te vuren.

Gisteren hield ik het geweer laag en bewoog ik mijn vinger heel snel heen en weer in de trekkerbeugel. Het begon heel snel te vuren, meer dan een semi. Ik hield het op mijn schouder voor het tweede magazijn, deed hetzelfde en vuurde vrij snel.

Ik heb het trekkergebied zozeer gesmeerd dat het uit mijn hand liep terwijl ik ermee aan het rommelen was.

#59 ·
Ok jongens, ik probeer hier te leren hoe ik de SS moet gebruiken. Trek je gewoon de trekker over en houd hem vast en laat de SS de reset en het vuren doen? Of moet je de trekker "veren" zoals je zou proberen heel snel op semi-auto te vuren.

Gisteren hield ik het geweer laag en bewoog mijn vinger heel snel heen en weer in de trekkerbeugel. Het begon heel snel te vuren, meer dan een semi. Ik hield het een seconde op mijn schouder, deed hetzelfde met het tweede magazijn en het vuurde vrij snel.

Ik heb het trekkergebied zo veel gesmeerd dat het uit mijn hand liep toen ik ermee aan het rommelen was.
Je "veert" hem niet, je probeert matige, constante druk op de trekker te houden. De druk is het belangrijkst wanneer deze de reset forceert, te veel druk op dat punt kan uiteindelijk leiden tot breuk van de hendel. Zoals Soonerfan66 zei, krijg je vrij snel een gevoel voor hoeveel hij nodig heeft. Het probleem met mijn 9 mm PCC, die de SS gebruikt, is de invoer, niets te maken met de SS, hij doet hetzelfde in semi-modus. Dit is een veelvoorkomend probleem bij de meeste AR PCC-type geweren. Mijn loop heeft een "invoerkeil", maar ze hebben ongeveer 1/4 inch van de loopverlenging onbewerkt gelaten bij het creëren van de "keil". Ik heb die 1/4 inch richel langzaam weggewerkt, en het is beter geworden. Het moet gesmeerd worden, maar het hoeft niet per se uit de ontvanger te druipen.