The Firearms Forum banner

Wat in vredesnaam is een Smith Model 19 MOSS NIL?

470 views 24 replies 10 participants last post by  Alpo  
#1 ·
Iemand stelde een vraag over één. Ik had geen idee. Ik had er nog nooit van gehoord. Dus begon ik te zoeken.

Blijkbaar verwijst mos naar de kleur - het is een grijsgroene cerakote. De kleur van Spaans mos? Misschien?

Maar ik kan niets vinden dat uitlegt wat NIL betekent.

Dus als iemand me dat zou kunnen uitleggen, zou ik het zeker op prijs stellen.

#2 ·
„GEEN INTERNE SLOT“?

Wat eigenlijk niet correct is, want tenzij ze bekend zijn met het hamermechanisme en een of twee andere, is er nog steeds een slot.

Kevin

#3 ·
Iemand stelde een vraag over één. Ik had geen idee. Ik had er nog nooit van gehoord. Dus begon ik te zoeken.

Blijkbaar verwijst mos naar de kleur - het is een grijsgroene cerakote. De kleur van Spaans mos? Misschien?

Maar ik kan niets vinden dat uitlegt wat NIL betekent.

Dus als iemand me dat zou kunnen uitleggen, zou ik het zeker waarderen.
Nog een slachtoffer van initialen. Triest.

#10 ·
#11 ·
WNJTWYM

Waarom niet gewoon typen wat je bedoelt

NEIPTATIUT

Niet iedereen is op de hoogte van alle initialen die tegenwoordig worden gebruikt

Dat is voor mij volkomen logisch. Net zo logisch als GSR of NIL.

#13 ·
WNJTWYM

Waarom typ je niet gewoon wat je bedoelt
NEIPTATIUT

Niet iedereen is op de hoogte van alle initialismen die tegenwoordig worden gebruikt
Het slaat voor mij de perfecte logica. Net zoveel logica als GSR of NIL.
Ken jij TANSTAAFL?

• Like
Reactions: shootbrownelk
#12 ·
Het is zo lang geleden, maar zat daar niet veel van in het leger?

Een andere versie hiervan is het gebruik van samentrekkingen in plaats van alle woorden uit te schrijven. Ik betrap mezelf erop dat ik dat de hele tijd doe. Don't, can't, isn't; zelfs etc, wat ik zelden gebruik.

#19 ·
Jullie moeten meedoen aan een quizshow. Ik kan niet geloven wat sommigen van hen weten.